Carpe Diem on the Turkish coast. A short essay on the ephemeral feeling of summer, as observed in Erikli, a small coastal town in Turkey. It is common in Turkey to travel to the seaside for the summer and settle there temporarily. This shift creates an interim lifestyle, a ‘transformed reality’ that shapes the nature of vacation for many people. We witness an easy and sometimes slightly surrealistic lifestyle.