I Know Where I'm Going
Part two of the post-apocalyptic cinemascope trilogy of which the brilliant Ah, Liberty! (2008) was first. This instalment depicts a future where man’s role is played out. Only fossilised remains are left of everything we picture ourselves to be here on earth.