The World as Will and Representation
The World as Will and Representation (the title of which is taken from the German philosopher Arthur Schopenhauer) is a video movie of the artist’s archive of photographic images collected from the internet. It is a growing archive and for exhibition purposes the artist makes a video movie every year of the updated archive.