A replica of a film that Paul Sharits made to the rhythms of Chopin's music in Robakowski's apartment in 1981; the film disappeared later that same year. This piece was conceived during his final visit to Poland, after being profoundly moved by Chopin's music and the spirit of solidarity among the Polish people.