Zij, namelijk ik
Djana Mileta was one of the founders of Studio één. Her films have a powerful simplicity. Her oeuvre is only known to a very few people and a re-evaluation is long overdue. In this film, two gloved hands meet each other, at first they are both curious, feeling their way. Step by step they get to know each other, love is awoken, they passionately remove each other's gloves. An unprecedented game of love ensues.