There is a lot of suggestion in this Super-8 thriller, filmed in a naive style. In a reality devoid of people, we follow a mysterious man with a goatee and a hearing aid (a spy?) In an ice cream parlour, hotel room and at a racetrack. His activities switch to a control room at a secret location. A neglected bear in boots meanwhile gets an important phone call. The electronic soundtrack by Legowelt increases the tension.