In the Midst of ...
In this video, one travels through the images. It is a journey without physical displacement. Instead of pushing the 'record' button, new compositions, colours, stories, spaces and times are being shaped, and then one presses 'play'. It is a reflection on the impossibility to capture a place and a moment with a camera. Also inspired by a fragment by the writer Michel Houellebecq.