A play with a double voice over. The image, simple green foliage, hardly supplies us with any information. Grass A/B is an investigation into how stories are told, how meaning is constructed. We watch and listen, but only perceive raw materials, the materiality of colour and the voice. At the same time we experience how rhetoric functions though certain conventions.