A Monument For The Invisible
A suggestive description of urban Helsinki, experienced by a blind woman. The high tech part of town, Ruoholahti, and the huge Kamppi building site, are explored by the main character. The film is written in cooperation with the blind lead actress and is based on interviews with visually disabled people.