This Side Up
Demian Geerlings plays with gravity and memories in this short animation film which uses the pixelation technique. The protagonist literally lives in a box after an accident. He uses each of the four walls for a different part of his framed life: sleeping, cooking, eating and working on his part. But his slowly returning memories harshly break through his safe existence.