The 2001 Dedications (1-3)
A triple commemoration of one of the most famous of the film classics, as it was aired on television recently. Episode 1 (Ape Space) combines apemen with stand ins for commercials. Episode 2 (A Sequel in 1:4:9 Parts) toys around with splitscreen. Episode 3 (In Space No One Can Hear) translates the story back to the language of silent cinema.