Semi-automatic Cohen
Sit down and relax. Split screen observation of two drunken asses watching TV to the sounds of a Leonard Cohen song (Famous Blue Raincoat). Besides the two motionless faces, we also look at the seconds ticking away and at the abstract screensaver that turns the music into an exaggerated colourful, psychedelic symphony. See also The 2001 Dedications (1-3).