Our Land - Episode 6 (Stalking)
Igloolik, Spring 1946. It is the season of never-ending days. Two dog teams searching the spring ice, men and boys hunting day and night. Seals are everywhere: at the breathing holes, sleeping under the warm sun. Amachlainum has a lucky day.