Taiwan Shonen
Crazy Yuri is going to live with his girlfriend Maki in Kunji, Tokyo, so he doesn't have to worry about his everyday needs. Yuri, is pretty unreliable and has two other girlfriends, Masami and Maya. He 'visits' their homes with his super8 camera and keeps this secret from Maki. Yuri and Maki were once destined to have a child, but they have given up worrying about that; nor are they relieved. Without any special reason, the moving pictures and sounds continue.