Oublie-moi
In her first feature, Noémie Lvovsky gives fresh and dynamic new meaning to the concept of relationship drama. Nathalie loves a man who is no longer interested in her. The man who does love her mainly gives her heartache. She has fleeting and chance encounters with people who are usually at odds with each other. They plunge unthinkingly into barren adventures, quarrel and do not recognise happiness when it comes their way. Nathalie is impressively played by Valéria Bruni-Tedeschi, who equalled her acting achievements in the film Les gens normaux n'ont rien d'exceptionnel by Laurence Ferreira Barbosa. The naturalistic-looking film is shot in contemporary Paris locations. Lvovsky chose the harsh neon light of the Metro instead of the artificial romance of a studio.