Dushi qingyuan
Drama in which the loves of a father and son are put to the test, but also their mutual relationship suffers. Twenty- year-old Wu is not an easy youth; he already has a far-from- clean record. When he comes out of jail again, his widower father has met a widow and fallen in love. The daughter of the widow is however opposed to a possible relationship between the two and makes up a rape by Wu to force her mother to break with Wu's father. Wu himself falls in love with JoJo, a girl he met in a disco. JoJo's rich friend Wei doesn't want to lose her. When Wu is suspected of the murder of a prostitute his world seems to fall apart.