So Low You Can’t Get Over It
Landschappen die branden en overstromen, verschuiven en instorten in een onzekere wereld. Menselijke figuren staren op hun telefoon terwijl ze de rivier afdrijven en uit de lucht vallen. Een abstracte verkenning van het bekende dat onbekend wordt, waarin geschilderde animaties de onzekerheid die ons omringt zichtbaar maken.