Essay over de Sovjetgeschiedenis en de Russische geschiedenis in de vorm van een portret van Russischtalig toneel- en filmicoon Alla Demidova.
Onderzoek naar hoe de Koreaanse staatstelevisie discriminatie en geweld tegen vrouwen weergaf in teleplays en nieuwsberichten.