Een soms bizarre en complexe benadering van de Amerikaanse politiek en de Oorlog tegen Terreur. De film is zowel essayistisch als satirisch en bedient zich van verschillende stijlen en middelen. Zo is veel van de esthetiek ontleend aan het design van websites. De gebruikte cartoons van politici zijn ook verkrijgbaar als iconen voor thuisgebruik op het computerbureaublad. De meest ongelooflijke teksten blijken letterlijk ontleend aan officiële notulen.