Electric Dragon 80,000 V
Wanneer het kind Dragon Eye Morrison op een dag in een elektriciteitsmast speelt, krijgt hij een enorme schok, die in zijn hersenen zijn verborgen prehistorische aanleg tot blinde woede triggert. Zijn 'draak' is ontwaakt. Medici proberen hem jarenlang met elektroshocktherapie te kalmeren - tevergeefs.Als volwassene maakt Dragon Eye Morrison er zijn beroep van om verdwenen hagedissen te vinden. Daar is hij heel goed in, want zijn veranderde brein stelt hem in staat met reptielen te communiceren. Ontspanning vindt hij door wild op zijn gitaar te spelen. Maar omdat zijn woede verontrustende vonken in de stedelijke ether veroorzaakt, moet hij zich elke avond in bed vastbinden om een elektromagnetische ramp te voorkomen. Met de komst van Thunderbolt Buddha verschijnt Morrisons rivaal ten tonele: een wreker die als kind door de bliksem geraakt werd. Thunderbolt denkt dat zijn krachten groter zijn dan die van Morrison, en stuurt aan op een confrontatie op de daken van Tokio.Ishii's film zal tijdens het festival voorafgegaan worden door een of twee korte films.