Sea Palace
Voordat Masaoka Kenzō een van Japans belangrijkste animatiepioniers werd, regisseerde hij twee live-actionfilms vol special effects die beide verloren werden gewaand. Tot deze versie van het kindersprookje Sea Palace werd gevonden, nu gerestaureerd door Kobe Planet Film Archive met steun van IFFR. Een sensatie voor animatieliefhebbers.