Smile Driver
In een tijdperk waarin alomtegenwoordige video’s, memes en sociale media ons zowel prikkelen als afstompen, stelt Wilson de kwestie van het onzichtbare en immateriële ter discussie. Ze vraagt zich af wat de impact is van onzichtbare krachten op ons fysieke lichaam. Een diepgravend onderzoek naar pixels, geschiedenissen en emoties.