Seize Control of the Taj Mahal
In deze aflevering van The Brenda and Glennda Show nemen Brenda en Glennda een groep dragqueens mee op een tripje naar Donald Trumps Taj Mahal Hotel & Casino in Atlantic City. Het is bedoeld als een casino-uitje voor dragqueens, maar verandert in een moment van protest. (VDB)