In deze video zien we lillende vleesachtige objecten die voortdurend worden geplet door een hydraulische pers. De namaakledematen zijn gemaakt van synthetische ballistische gel die lijkt op vlees en wordt gebruikt voor het onderzoeken van kogelinslagen in mensen. De video is een samenwerking met Hydraulic Press Channel. (AV-arkki)