As Far as We Could Get
In deze korte film vol wendingen (zowel letterlijk als metaforisch), heen en weer schietend tussen twee locaties, graaft Iván Argote een denkbeeldige tunnel tussen Indonesië en Colombia – meer specifiek, tussen Palembang en Neiva, samen een van de slechts zes stedenparen die zich exact aan weerszijden van de aardbol bevinden.