Casa de vidro
Carlos woont in een verlaten glazen huis in een drukke straat. We volgen hem in zijn dagelijkse omgang met de mensen om hem heen en de eenzame momenten in zijn doorzichtige huis. Een oprechte, intieme kijk op overleven aan de rand van de samenleving.