Twenty Nine Minutes at Sea
Een vredig beeld verandert bijna onmerkbaar in een bloedrood tafereel. Onder de kalmerende golfslag van de zee sluimert een diepe onvrede. Digitaal impressionisme op zijn best. Een innerlijke ontdekkingstocht naar onze relatie met geweld en herinneringen door middel van een gestage deconstructie van het beeld, met het subtiele geluid van de nimmer aflatende wind.