Time in New York
In een performance die de tijd zichtbaar en tastbaar maakt, volgt Zhou Tao het spoor van zijn bewegingen in zijn appartement met een aan zijn rug gebonden rol touw die langzaam wordt uitgetrokken. Geleidelijk neemt de ‘tijd’ het appartement over: op het ene moment vormt hij obstakels, op andere momenten biedt hij lichamelijke steun. Gepresenteerd als een fragment uit het langere videowerk Time in New York.