Ruthless Man
2007 was een uitstekend jaar voor de Tamil Nadu-cinema, niet alleen, maar voornamelijk dankzij twee debuterende filmmakers die de komst van nieuw, brutaal en compromisloos talent aankondigden: Vetri Maaran en Ram, die tot nu toe in elk werk beter zijn geworden, en het realisme en de grenzen daarvan herdefiniëren voor de Tamil Nadu-cinema.