Blue and Red
Een led-scherm laat de samengekomen massa baden in zulk sterk kunstlicht dat ze zich in een bovennatuurlijke ruimte lijken te bevinden. In deze subtiele fascinerende video, gedraaid in Guangzhou en Bangkok in een periode vol demonstraties, beschouwt Zhou Tao de huidige rol van openbare pleinen.