BEWAREN – of hoe te leven
Bewaren, dat is één manier van leven. Een huis vol spullen: van reserveknoopjes, kanten trouwhandschoentjes en albums vol sigarenbandjes tot, in het geval van regisseur en producent Digna Sinke (After the Tone, IFFR 2014), mappen vol correspondentie en filmscripts. Tomeloze, jeugdige bravoure, alles opgeborgen, maar tastbaar aanwezig. Is dit hoe te herinneren en dus hoe te leven?
Een laptop en o ja, een paspoort. Meer aardse bezittingen heeft de digital nomad niet nodig. Want werken – en dus leven! - kan overal: bij voorkeur met je voeten in de Balinese branding. Fotografeer je dierbaarste herinneringen en geniet van het nu. Want is leven niet vooral naar de toekomst gericht?