Three Steps
Mariam en haar vader wonen in een arm dorpje in Georgië. Samen proberen ze rond te komen, niet altijd op een eerlijke manier. Na een incident vreest Mariam dat haar vader de volgende keer te ver gaat, en ze besluit in te grijpen.