Tempo of Tomorrow Revisited
In 1958, kort voor de communistische opstand, werd een toeristische film gemaakt om reclame te maken voor Cuba. In 2014 keerden de filmmakers terug naar dezelfde locaties. De vergelijking tussen heden en verleden met identieke camerastandpunten loopt door tot op de soundtrack, en roept zo het beeld op van een land dat tweemaal een overgang doormaakt.