Schwerelos
In de beelden monteert Jannis Lenz parallel aan de performance van Fatima Moumouni kleine groepen, maar ook individuele parkourrenners die zich ogenschijnlijk door niets of niemand laten tegenhouden. Dankzij spectaculaire trackingshots lijken hun acties op trappen, balustrades en obstakels gewichtloos en soms bijna een dans. (sixpackfilm)