Latency Contemplation 2
De innerlijke beelden van Seoungho Cho en zijn perceptie van de buitenwereld komen samen in een vloeiende bespiegeling van ruimte, plaats en geluid. Natuurlandschappen worden naar de rand van de abstractie gedreven door beeldstapelingen en andere vormen van manipulatie. Onder de oppervlakte ligt een mogelijkheid tot een stilte die nooit echt bereikt wordt.