Na een volledig donker begin onthult een jonge vrouw geleidelijk haar naakte lichaam. Ze schept donkere verf in haar handen en beschildert zichzelf daarmee van onder tot boven. Als ze onzichtbaar is geworden, afgezien van de vage glans van de verf, wordt het beeld weer volledig zwart. (Light Cone)