The New Man and My Father
Nu Cuba voor ingrijpende veranderingen staat, stelt kunstenaar Adrian Melis zijn vader, een ex-revolutionair, een aantal vragen over de huidige staat van zijn land. Het gezicht van de ondervraagde vertoont een reeks emoties, van geamuseerd tot bezorgd, maar altijd met vaderlijke genegenheid jegens zijn zoon.