Matkormano
Dit is het uitzonderlijke verhaal over tovenaar en goeroe Matkormano (Maurice Gérard), die met zijn discipelen materie wist te veranderen om een ‘moederbeeld’ te laten spreken en de toekomst te voorspellen. In 1968 in Marsal, Lorraine wordt hij er echter van beschuldigd verantwoordelijk te zijn voor de verdwijning van zijn twee zonen. Hij zegt onschuldig te zijn.