Gardeners
Gardeners vertelt over de ontberingen van een Afrikaanse asielzoeker in Europa. De zwijgende film weet door het bijzondere gebruik van kleur en een onorthodoxe soundtrack een uiterst beklemmend beeld van zijn leven op te roepen. Een verhaal over compassie met hen die huis en haard achter lieten op zoek naar een nieuw thuis.