Dream English Kid 1964-1999 AD
Een gevonden fragment van een Joy Division-optreden waar Mark Leckey als tiener bij was en het besef dat veel van onze herinneringen en ervaringen online zo gemakkelijk gevonden kunnen worden, vormen de basis van deze fragmentarische film. Via filmfragmenten, advertenties en popmuziek volgen hoogtepunten uit Leckeys leven elkaar op. Overlap en herhaling versterken de sfeer. Algemeen bekende en hoogstpersoonlijke beelden passeren de revue in deze ode aan de late twintigste eeuw. Winnaar Tiger Award for Short Films 2016.