Second Sighted
Uit de grabbelton van de Chicago Film Archives selecteerde Stratman een uiterst heterogene reeks documentairebeelden, die ze virtuoos combineert tot een suggestief landschap. Door oud en nieuw te combineren, construeert de kunstenaar met haar materiaal een surreële stratificatie, die alterneert tussen computergrafische figuren en archiefbeelden afkomstig van satellieten.