De documentaire Don't Think I've Forgotten: Cambodia's Lost Rock and Roll is een geschiedenisles over de in de jaren zestig opgebloeide muziekscene van Cambodja.
Geïnspireerd door westerse muzikanten als de Beatles en de Bee Gees werd de ene na de andere prachtplaat uitgebracht. Maar de bloeiende muziekscène werd met de grond gelijk gemaakt toen in april 1975 de Rode Khmer de macht grijpt. Omdat dictator Pol Pot niets van muziek wilde weten, behoorden muzikanten tot de eersten die hij liet vermoorden. Zijn dictatuur kostte uiteindelijk een kwart van de bevolking het leven.
Regisseur Pirozzi trok zeven jaar uit voor het uitspitten van deze heftige muziekgeschiedenis. In deze dankzij crowdfunding tot stand gekomen documentaire spreekt hij met betrokkenen en laat hij gebeurtenissen naspelen door acteurs. Maar het eindresultaat is niet alleen confronterend; dankzij de prachtige muziek is deze documentaire ook een hommage aan een vergeten lichting topmuzikanten.