Secretly Greatly
Drie Noord-Koreaanse spionnen zijn in een Zuid-Koreaans dorpje op een geheime missie. Won Ryu-han, een goedgetrainde moordenaar, moet zich voordoen als de dorpsgek, terwijl zijn collega's zich voordoen als leerling-muzikant en student. Geduldig wachten ze op orders uit Pyongyang.
Naarmate het verblijf langer duurt, worden de banden met de dorpsbewoners hechter. Dan, na een wisseling van de wacht in Pyongyang, wordt de missie beëindigd. Het bevel luidt: pleeg zelfmoord of dood elkaar, want alle sporen moet worden uitgewist. Maar willen de mannen wel sterven voor het vaderland?
Hier verandert de film in een echte actiefilm, waarin het verschil tussen goed en kwaad, lees: Zuid en Noord, op het scherp van de snede wordt uitgevochten. Een box-office hit in Zuid-Korea, mede dankzij de populaire acteurs en de aanhang van de webtoon waarop de film is gebaseerd. Jang Cheol-Soo biedt met deze film een interessant perspectief op het wankele evenwicht tussen Noord- en Zuid-Korea.