Redemption
Wie zijn toch die briefschrijvers wier gedachten we in het Portugees, Italiaans, Frans, en Duits horen in de schuldige voice-overs? Vervat in een prachtige montage van archiefmateriaal, vooral uit privé super8-films maar ook van fragmenten uit de filmgeschiedenis, maakt deze collage ons deelgenoot van momenten van plotselinge twijfel van mensen van wie we dat niet snel zouden verwachten. Wordt vertoond in combinatie met Ein proletarisches Wintermärchen.