Door fragmenten uit Kurosawa’s vermaarde film Rashomon te dupliceren met een op de lengteas geplaatste spiegel, maakt Provost een nieuwe associatieve beeldenreeks. Een metafoor voor het bestaan en de liefde, waarbij de hoofdpersoon nieuwe levensvormen aanneemt met wonderbaarlijke vermogens die de wet van de zwaartekracht tarten. Zie in Spectrum Shorts ook The Dark Galleries in verzamelprogramma Epilogues en The Painters in verzamelprogramma Plastic People.