In deze post-Snowdentijd van onthullingen resoneert de belichaming door Gene Hackman van afluisterexpert Harry Caul op gepaste wijze met de zwarte magie van Geräuschmacher Gregg Barbanell. Meerdere lagen van falsificatie en fraude worden onthuld in deze vloeiende choreografie in één shot. We worden er ondubbelzinnig aan herinnerd dat professionalisme nog altijd onzichtbaarheid inhoudt, maar we zullen meer overhoop moeten halen dan onze kamer om het microfoontje te vinden. Zie ook Immortal, Suspended in het verzamelprogramma Order of Things.