Dark Garden
Het zwart van 16mm kan zo donker zijn als de winternacht. Dark Garden is een film als een zwart-witherbarium, geschoten in de tuin van de filmmaker in zo'n koude winternacht. Verstilde plantenskeletjes tekenen zich af in de duistere emulsie en openbaren hun fijne karakteristieken in een zilveren gloed.