Liberation in 26 Pictures
Een oude man is getuige van huiselijk geweld en besluit om zijn ervaring als partizaan weer in praktijk te brengen. Das ist Valter. Een fraai miniatuurtje dat een ironisch eerbetoon is aan de mooie geschiedenis van de partizanenfilms uit SFR Joegoslavië en een overpeinzing over oorlog als eeuwig cultuurverschijnsel.