Kids on War
Op een warme, zomerse dag, niet zo lang geleden, gingen Atia en Rose als kinderen verkleed naar een druk strand. Daar speelden ze dat ze de kinderen waren van willekeurige zonnebaders die van hun ouders willen weten waarom ze oorlog moeten voeren. Tegelijkertijd hilarisch en verontrustend. Voorfilm bij The Vulture.