Red-light District Graffiti
Het bruisend esthetische en chaotisch gechoreografeerde Red-light District Graffiti van de drummende regisseur Kasumi Hiraoka is een schitterend, bizar festijn van woeste theatraliteit. De ‘Enfants du Paradis’, een anarchistische groep prostituees in hun eigen enclave, richten geleidelijk hun opgewekte aandacht af van hun klanten, op zoek naar nog meer kleur, performance en duffe poëzie waarop zelfs Terayama trots zou zijn. Een louterende, onconventionele trip!